eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Deklaracja dostępności
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Bierkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.spbierkowo.slupsk.ug.gov.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Część plików opublikowanych przed wejściem ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- nieproporcjonalne obciążenie
- treść nie wchodzi w zakres mających zastosowanie przepisów
Nadmierne koszty
Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Aneta Malinowska — mejlowo spbierkowo@gminaslupsk.pl lub telefonicznie 598119130.
Rzecznik Praw Obywatelskich
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- do budynku szkoły prowadzą cztery wejścia : trzy wejścia główne oraz boczne od ulicy Dębowej , - przy drzwiach wejścia głównego znajduje się dzwonek elektroniczny obsługiwany przez dyżurującego pracownika szkoły. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind: - budynek szkoły posiada piwnicę dostępną tylko dla pracowników szkoły, parter, na którym zlokalizowany jest: gabinet Dyrektora, gabinet Wicedyrektora, sekretariat, pokój referenta, biblioteka, świetlica dla dzieci młodszych, szatnie, toalety, stołówka, sale lekcyjne oraz I piętro, na którym znajduje się sale lekcyjne, toalety, hol - sala gimnastyczna znajduje się za budynkiem głównym szkoły, z którym połączona jest korytarzem, - na parterze oraz I piętrze znajdują się szerokie korytarze, - wszystkie kondygnacje są połączone schodami, - wewnątrz nowego budynku jest winda dla osób niepełnosprawnych - do wejścia głównego prowadzą schody z podjazdem dla osób niepełnosprawnych Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych: - toalety w starym budynku szkoły nie są przystosowana dla osób niepełnosprawnych - w nowym skrzydle szkoły znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych - szkoła nie dysponuje pochylniami, - wejścia do budynku nie zostały wyposażone w dźwiękowe systemy naprowadzające dla osób niewidomych, - w obiekcie nie ma pętli indukcyjnych dla niesłyszących, oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W szkole nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego. - przed szkołą od strony ul. Grodzkiej znajduje się parking na którym zostało wyznaczone jedno miejsce parkingowe oznaczone kolorem niebieskim.